fbpx

Eventy hybrydowe w studiu eventowo-produkcyjnym

Eventy hybrydowe to połączenie wydarzeń stacjonarnych z możliwością udziału online w czasie rzeczywistym. W praktyce nie musi to jednak oznaczać jedynie transmisji z hotelowej sali konferencyjnej. Rosnącą popularnością w ostatnim czasie cieszą się eventy hybrydowe realizowane w studiach eventowo-produkcyjnych. Czy można w atrakcyjny dla odbiorcy online sposób zorganizować wydarzenie hybrydowe?  Oczywiście, że tak i warto o to zadbać, bo zdalnych uczestników może być 1000 a nawet 5000.

Możliwości wydarzeń hybrydowych

W organizacji eventu hybrydowego kluczowe jest, aby zapewnić uczestnikom wydarzenia możliwość aktywnego udziału bez względu na to, gdzie się znajdują. Realizację takiego przedsięwzięcia warto powierzyć specjalistom, którzy łączą kompetencje tradycyjnego oraz wirtualnego event marketingu. Spotkania hybrydowe z założenia przeznaczone są zarówno dla publiczności na miejscu, jak i osób, które łączą się zdalnie. Uczestnikom online można uatrakcyjnić odbiór wydarzenia poprzez wprowadzenie elementów wirtualnych, takich jak wirtualne studio, AR – wyświetlanie dodatkowych elementów graficznych w formie wirtualnych grafik 3D. Dodatkowo możliwość zadawania pytań, aktywne uczestnictwo w ankietach czy też sesjach Q&A sprawia, że nie tylko widownia zgromadzona w studiu czuje się zaangażowana.

Eventy hybrydowe w studiu produkcyjno-eventowym green screen

W formule hybrydowej można zrealizować wydarzenia takie jak konferencje, debaty, szkolenia czy też spotkania korporacyjne. W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszy się organizacja tego typu wydarzeń w studiach produkcyjno-eventowych, które dysponują infrastrukturą do ugoszczenia widzów i prelegentów stacjonarnie, a także przeprowadzenia profesjonalnej transmisji online. Realizacja eventu hybrydowego na green screenie daje nieograniczone możliwości produkcji, dzięki czemu można przygotować przestrzeń uwzględniającą wszystkie aspekty systemu identyfikacji wizualnej firmy lub marki osobistej.

Dlaczego warto zorganizować event hybrydowy?

  1. Większa dostępność: eventy hybrydowe stanowią doskonałe rozwiązanie dla osób, które z różnych powodów nie mogą wziąć udziału w wydarzeniu stacjonarnie. Dzięki transmisjom online widzowie i prelegenci z ograniczeniami czasowymi czy też fizycznymi mają możliwość w czasie rzeczywistym współuczestniczyć w spotkaniu.
  2. Większy zasięg: organizacja eventu hybrydowego umożliwia dotarcie do znacznie większego grona odbiorców, aniżeli ma to miejsce w przypadku tradycyjnych wydarzeń.
  3. Zaangażowanie: formuła wydarzeń hybrydowych oferuje różne formy interakcji pomiędzy osobami biorącymi udział w wydarzeniu zarówno w studiu, jak i online. Możliwość zadawania pytań, aktywne uczestnictwo w ankietach czy też sesjach Q&A sprawia, że wszyscy zaproszeni goście czują się zaangażowani.
  4. Zmniejszenie kosztów: mniejsze ograniczenia dotyczące miejsca czy też możliwość dotarcia do większej liczby uczestników zmniejszają koszty per uczestnik.

TVIP Sp. z o.o.

Aleja Krakowska 110/114/B25 Warszawa 02-256

tel. 794 700 307
tel. 605 319 228

NIP 113-286-90-43

KRS 0000473991

REGON 146864227

Brylant-Polskiej-Gospodarki-2022 koło-2
Gepard-Biznesu-STATUETKA-2022-200x120
Mocna-Firma-Godna-Zaufania-2022-graficzne-zlote
Efektywna-Firma-2022-2

Copyright 2024 TVIP